Wednesday 4 April 2012

PMR 9a

              Setiap orang pasti mengidamkan kejayaan dalam setiap ujian. Ujian juga merupakan penilaian sesuatu perkara terhadap seseorang. Antara contoh ujian-ujian yang besar ialah UPSR, PMR dan SPM
     
              PMR ialah penentu aliran-aliran yang bakal diambil ketika SPM. Antara contoh aliran yang menjadi cita-cita bagi kebanyakan pelajar ialah aliran sains tulen dan sains taknikal. Saya ialah 'candidate PMR 2012' target saya pada PMR bulan 10 ini ialah ' 9  A's' .

              Saya mahukan kejayaan ini bagi membalas budi ibu dan bapa saya yang sudah banyak berkorban bagi membesarkan saya. Dengan kejayaan yang bakal saya peroleh ini sedikit sebanayk akan mengurangkan penat lelah ibu bapa saya.
 
              Akhir sekali , saya berjanji pada diri saya, bahawa saya akan berusaha bersungguh-sungguh bagi mencapai matlamat saya pada tahun 2012 ini. Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment